Εμμανουήλ Ντούρλιας

Εμμανουήλ Ντούρλιας

Project lead Architect, ΒΙΜ Referent - AREP, subsidiary of SNCF, France.

Ο Εμμανουήλ Ντούρλιας σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης απ’όπου αποφοίτησε με άριστα το 2002. Είναι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων, στην Ιστορία Αρχιτεκτονικής και Αστικών Μορφών και στα Σύγχρονα Υλικά για την Αρχιτεκτονική τα οποία απέκτησε στην Γαλλία απο την σχολή Αρχιτεκτονικής των Βερσαλλιών (ENSAV), το Πανεπιστήμιο Saint Quentin en Yvelines (UVSQ) και το Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας της Compiègne (UTC) με την βοήθεια υποτροφιών απο τα ιδρύματα Μιχελή, Βουδούρη και Λεβέντη.

Διαθέτει εικοσαετή εμπειρία στον σχεδιασμό σύνθετων και εμβληματικών έργων όπως η Στέγη Γραμμάτων και τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιαρχος, το ίδρυμα Pathé κα. μεσα απο την εργασία του σε διεθνώς καταξιωμένα αρχιτεκτονικά γραφεία όπως οι Architecture Studio, Valode & Pistre,  Renzo Piano building Workshop, Atelier234.

Αυτήν την περίοδο ειναι Project lead Architect στην εταιρεία AREP με έδρα το Παρίσι και με κύριο αντικείμενο τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό σιδηροδρομικών έργων όπως ο νέος σταθμος της Λυών,  νέοι σταθμοί για την γραμμη 15 του γαλλικού μετρό, η Αναβάθμιση του Gare de l’Est κα.

Εργάζεται αποκλειστικά σε περιβάλλον BIM τα τελευταία 12 χρόνια και πρωτοστατεί ως ΒΙΜ Referent στην καθιέρωση του σαν πλαισιο εργασίας στα έργα με τα οποια συνδέεται.

 

AREP, a subsidiary of SNCF Gares & Connexions, is the leading architectural practice in France, it boasts a near 1,000-strong group of professionals, a hundred of whom are based in Asia, engaged
to invent a post-carbon future. AREP operates across a wide range of fields, including architecture, urbanism, design, engineering, consulting services, urban programming, environment & digital solutions and project management. The company is organised around a community of activist leaders and provides practical solutions to meet the pressing challenges of the ecological emergency,
in particular through the EMC2B approach and POST magazine.